Kokoelma: Integraatiopalvelut

Vahva teknologiaosaamisemme takaa saumattomat ohjelmointirajapinnat (API) ja integraatiopalvelut, jotka mahdollistavat datan välityksen eri sovellusten, järjestelmien ja tietovarastojen välillä.

REST API:t ovat konkreettista infrastruktuuria, jonka avulla dataa voidaan hyödyntää ja siirtää paikasta toiseen. Liiketoiminnassa tämä tarkoittaa useimmiten tuottavuuden lisääntymistä ja kustannusten laskua, kun digitaalisesta liiketoiminnasta saadaan ketterämpää ja automatisoidumpaa.

Avoin rajapinta (API) avaa mahdollisuuksia

🔹 Voit skaalata tehokkaasti, koska REST optimoi asiakkaan ja palvelimen välisen vuorovaikutuksen aiheuttamatta suorituskykyä heikentäviä tietoliikenteen pullonkauloja.

🔹 Yksinkertaistat ja irrottat eri palvelinkomponentteja, jotta jokainen osa voi kehittyä itsenäisesti.

🔹 REST API:t ovat riippumattomia käytetystä tekniikasta. Voit muuttaa taustalla olevaa tekniikkaa kummallakin puolella vaikuttamatta viestintään.

🔹 Siirtää tietoja pilven ja järjestelmien välillä tietoturvallisesti.

  • TIEDOT AINA AJAN TASALLA

    Integraation avulla tieto kulkee eri järjestelmien välillä vaivatta ja virheettömästi. Säästyt manuaaliselta työltä.

  • KAIKKI TIEDOT KÄYTETTÄVISSÄSI

    Tieto siirtyy järjestelmien välillä molempiin suuntiin. API-rajapinnan ansiosta viet ja haet haluamiasi tietoja vapaasti.

  • RAKENNA MITÄ HALUAT

    Voit integroida valmiita tuotteita tai rakentaa yritys- ja toimialakohtaisesti räätälöityjä sovelluksia.

Säästy manuaaliselta työltä

Realiaikaiset rajapinnat estävät väärien varastosaldojen, toimitusvirheiden, laskutusvirheiden tai puutteellisten asiakastietojen syntymisen.

🔹Tilaukset ja laskutustiedot suoraan taloushallintoon.

🔹Varastosaldot automaattisesti ajan tasalle.

🔹Tuotakuvaukset päivittyvät verkkokauppaan automaattisesti.

🔹Toimitukset kuitataan automaattisesti.

Miten APIen avulla parannetaan asiakaskokemusta?

🔹 Tarjoa nopeampaa ja parempaa asiakaspalvelua.

🔹 Asiakkaat saavat reaaliaikaista tietoa tuotteista.

🔹 Tarjoa saumattomia omnichannel-kokemuksia yhdistämällä eri kosketuspisteet.

🔹 Mittaa ja paranna verkkokaupan asiakaskokemusta hyödyntämällä kokeellista suunnittelua.

Lue seuraavaksi: Miksi useammasta eri järjestelmästä ja sovelluksesta koostuva teknologioiden kokonaisuus mahdollistaa lähestymistavan, jossa uusia ominaisuuksia otetaan 80% nopeammin käyttöön.