Asiakastarinoita
-
Verkkokauppa pyöräketjulle
Lue koko asiakastarina tästä!Lähtötilanteessa pyöräketjulla Seven Bikesin takana oli yli 5 eri brändien kivijalkaliikettä ja irrallista verkkokauppaa. Haasteena oli teknologinen hajautuminen, verkkokauppojen erilaiset käyttöliittymät ja asiakkaiden jakautuminen useisiin eri kanaviin. Pyöräliikeketjun tavoitteena oli yhdistää kaikki sen brändit uudelle alustalle.
-
Asiakkaan verkkokaupan suorituskyky 100/100
Lue koko artikkeli ja referenssiGoogle havaitsi, että jokainen 0,5 sekunnin viive sivun avautumisessa laski liikennettä 20 %. Google käyttää sivun nopeutta hakutulosten sijoitusten määrittämiseen, koska sillä on suora vaikutus sivujen käyttökokemukseen. Tänä päivänä tehokas verkkokauppa-alusta onkin edellytys menestymiselle.
-
Markkinajohtajalle uutta buustia markkinoinnin automaatiolla
Katso referenssi ja lue lisääIhmisen on hyvin haastavaa tai lähes mahdotonta tunnistaa yrityksen yleisöä käyttäytymisen perusteella. Automaatiotyökalut sen sijaan pystyvät tunnistamaan yleisösi, suunnittelemaan oikean sisällön ja käynnistämään automaattisesti toimintoja aikataulujen ja asiakkaiden käyttäytymisen perusteella.
-
Magento verkkokaupasta OrtePHP:lle
Lue koko asiakastarina tästä!Putkikierre oli käyttänyt jo pidemmän aikaa Magenton verkkokauppa-alustaa. Verkkoliiketoiminta oli sujunut moitteetta aikaisemmin, mutta raskaat kehityspäivitykset toivat mukanaan ongelmia ja kalliita kehityskuluja. Verkkokauppa-alusta päivitysten lisääntyessä yrityksessä herättiin miettimään mahdollisia muita verkkokaupparatkaisuja, jotka vapauttaisivat yrityksen resursseja, tinkimättä laadusta.
-
Petrosoft ja Tehden ovat aloittaneet aktiivisen yhteistyön
Lue lisää tästä!Petrosoft on toteuttanut useita verkkokauppaintegraatioita Tehden-toiminnanohjausjärjestelmään. Ennen projektin aloittamista kartoitetaan asiakkaalta aina integraation kannattavuus. Järkevässä integraatiossa järjestelmien välillä siirretään vain ne tarkkaan valitut tiedot, jotka integraation toteuttaja osapuolet ovat katsoneet parhaan mahdollisen toteutuksen kannalta tarpeellisiksi. Vaikka valmiit integraatioratkaisut eivät vastaisi yrityksenne tarpeisiin, voimme yhteistyössä räätälöidä kustomoidut ratkaisut tehostamaan yrityksenne liiketoimintaa.
-
Petrosoftin ja Shipitin yhteistyö tehostaa kansainvälistä verkkoliiketoimintaa
Lue miten yhteistyö mahdollistaa verkkokaupassa paremmat konversiotPetrosoft on solminut yhteistyösopimuksen kotimaisen Shipitin kanssa. Tämän myötä Petrosoftin verkkokauppa-asiakkaat saavat käyttöönsä tärkeimpien suomalaisten sekä kansainvälisten paketti- ja kuriiriyhtiöiden palvelut sekä kattavat last mile- toimitukset.
-
Vieraskynä: Sujuva maksaminen parantaa B2B-verkkokaupan konversiota
Lue lisää tästäVerkkokaupan maksuvaiheen konversio muodostuu monesta asiasta. Konversion kannalta merkittäviä ominaisuuksia ovat maksuprosessin helppokäyttöisyys, yksinkertaisuus ja toimintavarmuus, selkeästi esitetyt kustannukset sekä maksutapavalikoima.
Tyytyväisiä asiakkaitamme
-
Bilderi
https://bilderi.fi/ -
Suomen voiteluainekauppa
https://voiteluainekauppa.com/ -
-
TrafinoShop
https://trafinoshop.fi/ -
Rastec
https://rastec.fi/ -
Printtivaate
https://printtivaate.fi/ -
Finndetector
https://finndetector.com/ -
Lunberg
https://lundberg.fi/ -