• Verkkokauppa pyöräketjulle

    Lähtötilanteessa pyöräketjulla Seven Bikesin takana oli yli 5 eri brändien kivijalkaliikettä ja irrallista verkkokauppaa. Haasteena oli teknologinen hajautuminen, verkkokauppojen erilaiset käyttöliittymät ja asiakkaiden jakautuminen useisiin eri kanaviin. Pyöräliikeketjun tavoitteena oli yhdistää kaikki sen brändit uudelle alustalle.

    Lue koko asiakastarina tästä! 
  • Asiakkaan verkkokaupan suorituskyky 100/100

    Google havaitsi, että jokainen 0,5 sekunnin viive sivun avautumisessa laski liikennettä 20 %. Google käyttää sivun nopeutta hakutulosten sijoitusten määrittämiseen, koska sillä on suora vaikutus sivujen käyttökokemukseen. Tänä päivänä tehokas verkkokauppa-alusta onkin edellytys menestymiselle.

    Lue koko artikkeli ja referenssi 
  • Markkinajohtajalle uutta buustia markkinoinnin automaatiolla

    Ihmisen on hyvin haastavaa tai lähes mahdotonta tunnistaa yrityksen yleisöä käyttäytymisen perusteella. Automaatiotyökalut sen sijaan pystyvät tunnistamaan yleisösi, suunnittelemaan oikean sisällön ja käynnistämään automaattisesti toimintoja aikataulujen ja asiakkaiden käyttäytymisen perusteella.

    Katso referenssi ja lue lisää 
  • Magento verkkokaupasta OrtePHP:lle

    Putkikierre oli käyttänyt jo pidemmän aikaa Magenton verkkokauppa-alustaa. Verkkoliiketoiminta oli sujunut moitteetta aikaisemmin, mutta raskaat kehityspäivitykset toivat mukanaan ongelmia ja kalliita kehityskuluja. Verkkokauppa-alusta päivitysten lisääntyessä yrityksessä herättiin miettimään mahdollisia muita verkkokaupparatkaisuja, jotka vapauttaisivat yrityksen resursseja, tinkimättä laadusta.

    Lue koko asiakastarina tästä! 
  • Petrosoft ja Tehden ovat aloittaneet aktiivisen yhteistyön

    Petrosoft on toteuttanut useita verkkokauppaintegraatioita Tehden-toiminnanohjausjärjestelmään. Ennen projektin aloittamista kartoitetaan asiakkaalta aina integraation kannattavuus. Järkevässä integraatiossa järjestelmien välillä siirretään vain ne tarkkaan valitut tiedot, jotka integraation toteuttaja osapuolet ovat katsoneet parhaan mahdollisen toteutuksen kannalta tarpeellisiksi. Vaikka valmiit integraatioratkaisut eivät vastaisi yrityksenne tarpeisiin, voimme yhteistyössä räätälöidä kustomoidut ratkaisut tehostamaan yrityksenne liiketoimintaa.

    Lue lisää tästä! 
  • Petrosoftin ja Shipitin yhteistyö tehostaa kansainvälistä verkkoliiketoimintaa

    Petrosoft on solminut yhteistyösopimuksen kotimaisen Shipitin kanssa. Tämän myötä Petrosoftin verkkokauppa-asiakkaat saavat käyttöönsä tärkeimpien suomalaisten sekä kansainvälisten paketti- ja kuriiriyhtiöiden palvelut sekä kattavat last mile- toimitukset.

    Lue miten yhteistyö mahdollistaa verkkokaupassa paremmat konversiot 
  • Vieraskynä: Sujuva maksaminen parantaa B2B-verkkokaupan konversiota

    Verkkokaupan maksuvaiheen konversio muodostuu monesta asiasta. Konversion kannalta merkittäviä ominaisuuksia ovat maksuprosessin helppokäyttöisyys, yksinkertaisuus ja toimintavarmuus, selkeästi esitetyt kustannukset sekä maksutapavalikoima. 

    Lue lisää tästä