Kotimainen Tehden ERP tukee yrityksesi johtamista ja tuloksellista liiketoimintaa. Tehden tarjoaa tehokkaan ja monipuolisen järjestelmän, jonka avulla kauppias voi automatisoida toistuvat prosessit ja parantaa liiketoiminnan ennustettavuutta.
Tehden toimii pilvipalveluna, joten järjestelmä skaalautuu liiketoimintasi mukaisesti.
Tehdenin toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kaiken, mitä tarvitset tehokkaaseen liiketoimintaan:
- tuotehallinta ja kattava varastonhallinta (myös mobiilisti Tehden-sovelluksessa)
- toimittajahallinta
- osto- ja myyntitilausjärjestelmä
- laskutus
- laajat raportointimahdollisuudet
Samaan kokonaisjärjestelmään voit valita lisäksi kassan, ajanvarausjärjestelmän, integroidut logistiikkapalvelut, Tullin vaatimat Intrastat-raportit, Tehden CRM:n sekä taloushallinnon ratkaisun.
Tehden tarjoaa kaiken tämän yhdellä kuukausimaksulla, jolla voit tehdä merkittäviä kustannussäästöjä.
Petrosoft integroi Tehdenin verkkokauppaasi
Integraatio automatisoi työprosesseja luomalla ajan ja kustannusten säästöä. Suunnittelemme integraatiot siten, että asiakkaamme saavat toteutuksesta parhaan mahdollisen hyödyn. Siirrämme vain ne tarkkaan valitut tiedot, jotka integraation toteuttajaosapuolet ovat katsoneet kustannustehokkaiksi. Järkevällä ja ajantasaisella integraatiolla manuaalinen työ voi vähentyä viikossa jopa yhden työpäivän verran. Kustannussäästöjä syntyy muun muassa:
- Tilausten nopeammasta käsittelystä - automaattiset myyntitilaukset ja automaattisesti päivittyvät varastosaldot.
- Prosessien tehostaminen - tilauksen yhteydessä luotu asiakas
- Automatisoidut taloushallinnon raportit
Tarjoamme OrtePHP-verkkokaupan integraatiot Tehden-toiminnanohjausjärjestelmään ilman kuukausimaksuja.
Lue aiheesta lisää Tehdenin sivuilta > > "integraatiokumppanin tuella tehoa B2B-verkkokaupan ohjaukseen!"