Uutiset

Kansainvälinen verkkokauppa
Verkkokaupan kansainvälinen lokalisointi vaatii riittävän tehokkaan verkkokauppa-alustan, joka mahdollistaa riittävät backend-toiminnot, kuten automatisoidut asiakkaan maa-asetukset, automatisoidut ja tasokkaat käännökset, valuuttatuen, tullilaskurit, kieliversiot ja tervetuloasanomat IP pohjaisella maatunnistuksella.
Kansainvälinen verkkokauppa
Verkkokaupan kansainvälinen lokalisointi vaatii riittävän tehokkaan verkkokauppa-alustan, joka mahdollistaa riittävät backend-toiminnot, kuten automatisoidut asiakkaan maa-asetukset, automatisoidut ja tasokkaat käännökset, valuuttatuen, tullilaskurit, kieliversiot ja tervetuloasanomat IP pohjaisella maatunnistuksella.

Verkkokaupan asiakaskokemus ja sen merkitys
Kolme keskeisintä hyötyä, jotka tulevat paremman asiakaskokemuksen huomioimisesta, ovat vähenevä ja hallittava asiakkaiden vaihtuvuus, nykyisten asiakkaiden arvon kasvattaminen sekä parantunut asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys.
Verkkokaupan asiakaskokemus ja sen merkitys
Kolme keskeisintä hyötyä, jotka tulevat paremman asiakaskokemuksen huomioimisesta, ovat vähenevä ja hallittava asiakkaiden vaihtuvuus, nykyisten asiakkaiden arvon kasvattaminen sekä parantunut asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys.

CMS eli sisällönhallintajärjestelmä tai julkais...
Verkkokauppa-alustan sisällönhallintajärjestelmällä on keskeinen rooli, jotta digitaalinen työskentely olisi mahdollisimman tehokasta. CMS eli content management system tarkoittaa sisällönhallintajärjestelmää tai julkaisujärjestelmää, joka on ratkaisu yrityksen sisällönhallintaan. Verkkokaupan sisällönhallintajärjestelmän avulla yritys pystyy...
CMS eli sisällönhallintajärjestelmä tai julkais...
Verkkokauppa-alustan sisällönhallintajärjestelmällä on keskeinen rooli, jotta digitaalinen työskentely olisi mahdollisimman tehokasta. CMS eli content management system tarkoittaa sisällönhallintajärjestelmää tai julkaisujärjestelmää, joka on ratkaisu yrityksen sisällönhallintaan. Verkkokaupan sisällönhallintajärjestelmän avulla yritys pystyy...

Verkkokaupan teknologia ja infrastruktuuri
Ensimmäinen isompi yrityksen ulkopuolinen investointi liittyy verkkokauppa-alustan valintaprosessiin. Verkkokauppa-alusta kattaa ohjelmistolisenssin, käyttäjäkokemuksen suunnittelun, kehityksen, integraatiot, datamigraatiot ja palvelimen uusille sivuille. Verkkokauppa-alustan rakentaminen ja julkaisu on yksi suurimmista kustannuksista prosessissa. Hinta...
Verkkokaupan teknologia ja infrastruktuuri
Ensimmäinen isompi yrityksen ulkopuolinen investointi liittyy verkkokauppa-alustan valintaprosessiin. Verkkokauppa-alusta kattaa ohjelmistolisenssin, käyttäjäkokemuksen suunnittelun, kehityksen, integraatiot, datamigraatiot ja palvelimen uusille sivuille. Verkkokauppa-alustan rakentaminen ja julkaisu on yksi suurimmista kustannuksista prosessissa. Hinta...

Petrosoftin ja Shipitin yhteistyö tehostaa kans...
Petrosoft on solminut yhteistyösopimuksen kotimaisen Shipitin kanssa. Tämän myötä Petrosoftin verkkokauppa-asiakkaat saavat käyttöönsä tärkeimpien suomalaisten sekä kansainvälisten paketti- ja kuriiriyhtiöiden palvelut sekä kattavat last mile- toimitukset. Yhteistyö mahdollistaa verkkokaupassa...
Petrosoftin ja Shipitin yhteistyö tehostaa kans...
Petrosoft on solminut yhteistyösopimuksen kotimaisen Shipitin kanssa. Tämän myötä Petrosoftin verkkokauppa-asiakkaat saavat käyttöönsä tärkeimpien suomalaisten sekä kansainvälisten paketti- ja kuriiriyhtiöiden palvelut sekä kattavat last mile- toimitukset. Yhteistyö mahdollistaa verkkokaupassa...

Yritysten välisen verkkokaupan kehitys
Voimme puhua B2B-verkkoliiketoiminnasta eli yritysten välisestä liiketoiminnasta silloin, kun yritys myy tuotteita tai palveluita toiselle yritykselle digitaalisen kanavan kautta. Globaalin pandemian myötä yritysten välinen liiketoiminnan kehitys on keskittynyt monikanavaisen asiakaskokemuksen...
Yritysten välisen verkkokaupan kehitys
Voimme puhua B2B-verkkoliiketoiminnasta eli yritysten välisestä liiketoiminnasta silloin, kun yritys myy tuotteita tai palveluita toiselle yritykselle digitaalisen kanavan kautta. Globaalin pandemian myötä yritysten välinen liiketoiminnan kehitys on keskittynyt monikanavaisen asiakaskokemuksen...