Verkkokaupan kehitys - Petrosoft

  • Home
  • Verkkokaupan kehitys

Verkkokaupan kehitys


Awesome Image

Onko verkkoliiketoiminta jo osa yrityksenne tulevaisuuden strategiaa? Onko organisaatiossanne riittävää osaamista tavoitteisiin pääsemiseksi? Haetaanko verkkoliiketoiminnalla kasvua, tehokkuutta, säästöjä, uusia asiakkaita tai vaikka asiakaskokemuksen parantamista. Mobiilikäytettävyys, älykäs haku, rikkaat tuotetiedot ja asiakkaalle personoitu sisältö sekä näiden ja muiden eri osa-alueiden datan analysointi. Hinta ei ole päällimmäinen vaikuttava tekijä varsinkaan B2B verkkoliiketoiminnassa, asiakkaan ostotapahtuman helppous on hintaakin enemmän vaikuttava asia, joka antaa joustoa kehittää myyntikatteita. Onko yrityksenne keskittynyt seuraamaan näitä tapahtumia?


Uusi asiakashankinta ja markkinointikehitys


Toimintaympäristön kartoittamiseen ja perusteellisen kilpailija-analyysin tekemiseen kannattaa uhrata aikaa, sillä ne antavat kauppiaalle arvokasta tietoa markkinoista sekä erottautumaan kiristyvän kilpailun keskellä heti ensiaskelista lähtien. Onko yrityksessänne selvitetty mahdollisuudet, joilla tavoittaa uusia asikkaita, joskus jopa uusista asiakasryhmistä. SEO, email, sosiaalinen media, markkinointi automaatio työkalut, tuotetiedot, data ja jopa uuudet myyntikanavat kuten Amazon. Tiedättekö mitä asiakkaat odottavat, tilaus käyttäytyminen ja miten yritys täyttää asiakkaiden tarpeet? Kuinka ymmärtää asiakasta digitaalisessa maailmassa? Muutamia verkkoliiketoimintaan liittyviä pohdittavia asioita on listattu alapuolelle:

  • Orgaaninen sijoitus avainsanoilla hakukoneissa
  • Orgaanisen liikenteen määrä ja mahdollisuudet
  • Toimenpiteet orgaanisen näkyvyyden parantamiseksi
  • Kilpailija-analyysi
  • Konversioprosentti ja sen kriittiset kohdat
  • Keskiostoksen määrän kasvattamisen suunnittelu
  • Liidin keskimääräinen hankintakulu
  • Liidien määrä per liikenteen lähde
  • Myynti per liikenteen lähde
  • Keskimääräinen sivustolla vietetty aika ja murupolku
  • Asiakkaiden sitouttaminen tehokkaasti asiakastiedon avulla

Verkkoliiketoiminnan kehitys


Verkkoliiketoiminta mallin kehittämiseen tulisikin varata huomattava osa aikaa ja resursseja. Yritykset, jotka eivät toimi nyt kohtaavat yhä todennäköisemmin syviä ongelmia tulevaisuudessa, kun kilpailu kasvaa ja asiakkaiden odotukset jatkavat nousuaan. Ota rohkeasti yhteyttä, niin autamme teitä verkkoliiketoiminta mallin kehittämisessä ja toteutuksessa.


Academia

Ota rohkeasti yhteyttä, niin autamme teitä verkkoliiketoiminta mallin kehittämisessä.

Ilmainen konsultaatio

Tavoitat meidät myös puhelimella.

0443311687